tirsdag 3. september 2013

Fullført...

-testing... 
-all min suppe er oppspist...
4 måltid ble det idag... 
-brun eller usukkret ris og grønnsaker kunne spises som tillegg..
Jeg droppet grønnsaker, men har spist litt ris...

Sliten er jeg ikveld også... -det er jo ganske travle tider...
Jeg er frivillig hjelper med opp pussing hos Fam. Lille Bump...
-bl.a fjerning av gamle tapeter har pågått ikveld...

Nå skal jeg straks på "lading" før enda en dagvakt...
-så blir det nok fjerning av mer gammel tapet imorgen kveld...

Imorgen får jeg vite resultatet av denne suppe kur testingen...
-det kan jo bli spennende...-og litt skummelt...

2 kommentarer:

  1. Bra gjort Solveig ser fram emot att höra resultatet , så fall får jag nog ha receptet.Ha det så bra Helen

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...