mandag 2. september 2013

Sjette dagen..

-nå er suppen blitt ganske god :)
Idag sto jeg tidlig opp og var med på bytur... 
-og så direkte på jobb... -uten å være hjemom engang...
Godt da at kost tillegget var kylling og grønnsaker...
-samt at jeg hadde pakket ned en boks idag også...

Imorgen er siste test dag...
-da skal jeg spise suppe, + grønnsaker og ris...
Siden jeg skal på tidligvakt imorgen får dette innlegget bli av det korte slaget...
-jeg er ordentlig trøtt etter denne dagen...

Så God Natt :)
 

2 kommentarer:

  1. Jøss, tenk at du held ut framleis, dette står det respekt av.

    SvarSlett
  2. Jepp...-sitt i skrivande stund å et min siste suppe portion for denne gongen..
    -har'kje brutt ein einaste regel i opplegget, -så eg er sjøl ganske stolt :)

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...