fredag 31. august 2012

Ut på rek...

-to turer til by-siden på to dager er bortimot rekord for meg...
Det blir ca 160 minutt på fergen...-som ikke er det "gøyeste" jeg vet....
Igår skulle bil hentes... og idag skulle bil leveres igjen... 
-ikke min bil altså... -jeg var bare vedheng... -litt hjelper og reiseselskap...
Igår ble det en del "Lagunen" vandring... 
-jeg trålte alle butikker i håp om reste-salg på lette sommerklær...
Til turen... -alle sier at jeg ikke skal ta med noe klær, alt kan kjøpes der...
-men nå har jeg ingen planer om å komme av flyet tidlig på morgenen i fremmed land..
-etter over et halvt døgns reising, -å gå på shopping...
    
Men jeg var trolig'vis veldig i seneste laget nå...
-jeg fant da et brukende skjørt og en singlet, i de få restene som fantes...
Idag tok vi turen innom Spar Kjøp (-måtte jo sjekke salget der også..) 
-en nesten "gitt vekk" Bikini ble innkjøpt..
Om den går å bruke har jeg ikke testet enda...
-jeg kunne tenke meg å ha 10-15 kilo mindre (-på magen) -hver gang en bikini prøves...
Så jeg må nok mote meg opp litt før en eventuell prøving...
-det er ikke så spesielt morsomt å innse at en faktisk ser ut som et beltedyr...
-eller noe sånt... (-sannhetens øyeblikk kan være brutale... syns jeg..)

Nå er det helg igjen... -jobbehelg...(-min egen denne gangen)
-blir tredje på rad (-altså bare lørdag sist helg) -når så denne er ferdig er jeg i rute...

Ingen bilder idag... -kameraet hviler seg..
-og nå er det blitt leggetid...
God Helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...