torsdag 30. august 2012

Ikke forsent....

-å snu heldigvis... 
Jeg fant ut at det sikkert ikke var så veldig lurt likevell...
-å takke Nei til "spandert på" Thailandstur...
Så etter noen runder med bestemme og ombestemme...
-blir det altså reise... -i 15 hele dager...
Jeg gleder meg litt... -av og til... 
-men det er også litt skummelt når jeg tenker på det...
Jeg valgte å komme etter fam. Lille Bump... -derfor blir det "all alone" reise ned...
-reisetiden er jo grusomt "uhorvelig" lang...  -med fly bytte i Amsterdam... 
Jeg må da finne frem på egenhånd... -og helst komme meg på riktig fly videre :)
-så skal etter planen fam. Lille Bump plukke meg opp i Bankok...

Joda... -jeg gleder meg faktisk... -det blir nok spennende dette :)
-litt sånn eventyr tur... - der ingenting av innehold blir bestemt på forhånd...
Jeg skal jo selvsagt hilse på min svigerdatters familie...
-og  håper på masse opplevelser (spennende ting å se) -og litt avslapp også...
 Nå (oktober) er vistnok ikke rette tiden for noe Thailand ferie...
-midt i Regntiden og en masse Moskito...(-sier hun som er derfra)

Jeg har Googlet og lastet ned noen bilder...
-litt forventninger -eller ønsker om å oppleve og se kanskje..
 Jeg tror ikke vi skal reise så mye rundt... -og idyllen her er nok litt for langt borte...

Denne stranden "Chao Samran" er nok noe mer realistisk (-om jeg har lest kartet rett) 
 
 Jeg har også et ønske om å få se "Floating Market"
 "Khao Lak" ser jo også ganske idyllisk ut.... (-så var det dette med avstander da)
 Jeg tror det blir best å reise uten noe forventninger...
-det blir en flott opplevelse uansett...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...