søndag 5. august 2012

Juhuu :)

-bading i havet er av krysset på listen... "Hva er sommerferie"
Altså...-jeg har ingen slik liste...
Men om jeg hadde hatt...-ville det vert sikkert vert et punkt på listen...
Og jeg har faktisk badet idag... -med vitner x flere...
-det var ikke griskaldt engang... (Bare herlig)
-grusomt dumt at jeg ikke har gjort dette langt tidligere...

Nå er altså ferien ferdig...-og slik ser utsiden ut ikveld...(ca 22.40)
-bildet er tatt gjennom stuevinduet her... 
  Jeg har hatt en stille dag idag... -sov alt for lenge (til langt på dag igjen)
-siden har jeg vasket litt klær, vasket litt gulv... -fikset og rengjort i katte sakene...
(-det blir fort en del gris -og søl med to viltre kattunger og en kattemamma)
Så den lille badeturen på Nyekaien (-blitt så flott der nå med sand og terrasse)
Jeg laget en enkel middag, -og tok så den jakke gjennomgangen...
Det var slett ikke verst med jakkene...-jeg hengte faktisk alle fint på plass igjen...
Jeg tror nesten jeg må ha ryddet i dem før..-for ikke så lenge siden...

En jaktdress og den ubrukte "fremdeles i posen" kåpen, har jeg lagt ut for salg...
-den "griserosa" jakken skal også fotograferes og se om noen kan ha nytte av...
Den ligger nok lagret i en vakumpose sammen med den digre røde...
-så å rote frem det igjen får bli en annen dag's jobb...
 
Jeg ble altså ikke husløs denne ferien... -men alt håp er ikke ute...
-det tikker heldigvis fremdeles inn litt interesse og spørsmål om huset nå og da...
 Jeg er altså fremdeles på vent på det området...

Må passe på å ønske alle en flott ny uke...
-noen har mer ferie og fri...-andre skal tilbake til hverdagen og normale tilstander...
Uansett håper jeg det blir den aller beste uken av ditt liv...-eller noe sånt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...