torsdag 9. august 2012

Mørke skyer....

-samler seg over...-eller rundt, hodet mitt... 
Inni er kanskje rettere å si... -siden de er sånne som ikke syns på utsiden...
-og da øker jo denne pipingen i ørene til et helt "BRØL"...
Det skal ikke mye til før det kjører seg sammen slik for meg nå om dagen...
-veien ut av det... -er da mye vanskeligere å finne...
Jeg strever fremdeles med denne "husløs" greien (ting tar tid)
-jeg får stadig små stykker kamel å svelge.. 
-nå forbereder jeg meg mentalt på den STORE som kanskje kommer...
Med andre ord så er alt verre en håpet på... -løsningen fjernere en noengang...
Derfor mørke skyer!! 

Men overaskende nok ser det ut til at jeg blir husløs likevell...
-på en ikke helt "forberedt på" (-for meg) måte...
Det er muligens en god ting... 
-jeg ville jo helst ikke overvintre her i "iskaldt'en" en gang til...
Tanken på bo'ingen her (-eller flytting) har ikke svevet meg på en stund..
-så jeg ble litt satt ut... 
-og er funder'som på hvor veien nå går videre egentlig...
Jeg har forresten vert hos legen en tur idag...
-nå skal jeg forsøke meg med litt mer jobb... (håper så på at det går fint)
Jeg har ikke hatt så mange vondter i ledd'ene i ferien...-litt i tomlene bare...
-så jeg håper inderlig det kan holde seg slik fremover...


Når jeg klarer å løse "husløs" floken også etterhvert...
 (Ja, jeg våger meg faktisk på et når, selv om jeg er mer inne på OM i skrivende stund)
-tror jeg kanskje det er et lite håp om at jeg er på vei fremover og oppover...
-med "stress" plagene også...

Det hadde igrunnen vert merkelig å vere kvitt alle disse usikkerhets momentene...
-som stadig svirrer rundt..
-eller (føler jeg) ligger å lurer i kulissene.... 
Rart om livet hadde vert litt forutsigbart og på vei fremover liksom...
Jeg kan igrunnen ikke huske hvordan det føltes...
-å vite hvor en står...-eller tro en vet hvor en står...

Nå skal ta meg en tur ut... -der "nesen peker" skal vere bra å gå...
Ønsker alle en fin torsdag kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...