onsdag 15. august 2012

Frist utgår idag...

-jeg venter i spenning på om det kommer noe brev..
Igjen denne "husløs" saken på programmet...-det har den jo vert siden fredag den 13...
Siden alt jo var så "lustigt"  -og faktisk ble enda "lustigare" etter hvert...
-tenkte jeg at SVAR PÅ SAKER måtte kreves.... (-fristen for dette er altså idag)
Jeg har fått en liten mail for 9 dager siden om at svar skulle komme.... 
-så jeg har vert på "gruelig" vent siden da...

Jeg hadde fridag igår...-en deilig sol og sommerdag :) -jeg badet igjen!!!
Så hentet jeg Store Bumpen i barnehagen..-og fam Lille Bump kom på besøk...
Jeg forsøkte å få et bra bilde av dem sammen... -men det er faktisk ikke så lett...
 Lille Frk. Bumpen var med foreldrene på bytur...
-så dette bilde ble tatt søndag sikkert....

Idag er det igjen en nydelig dag... 
-jeg skal ha jobbekveld så da "svirrer" jeg bare rundt her og venter på klokken...

Jeg begynte forresten på et nytt maleprosjekt igår kveld...
-så nå står malesakene utover spisebordet -og på gulvet ligger fire lerret...

Ønsker alle en super dag...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...