tirsdag 14. august 2012

Inspirasjon...

-eller for bedre å og huske kanskje...
Jeg tenker det sikkert er lurt å for å forevige et lite glimt fra "min verden"...
 -siden nå "Haugastovo" epoken muligens går mot slutten...
Jeg er jo egentlig veldig fornøyd med mine omgivelser her...
-det er  harmonisk (for meg) og jeg er omgitt av ting jeg liker...
-og som er på en eller annen måte har blitt viktige for meg gjennom historien...
Det er vel egentlig hva livet handler om... 
-det å komme hjem til...-og finne ro et sted en føler seg hjemme...
Jeg er kanskje "sær"... -men for meg er det altså viktig at ting harmonerer...

Jeg har vert gjennom ulike farge og stil epoker gjennom tidene....
-jeg har jo bodd (-flyttet) mer en de fleste...
[-min litt omfattende bo -eller flytte historie kan jeg kanskje skrive en annen gang]
 Da jeg flyttet inn i haugastovo for 3 år siden var det dette bildet som bestemte stilen..
Jeg malte det på Fana -det var noen fliser på en benk som bestemte fargen da...
-jeg måtte liksom innføre noe som skapte litt helhet i leiligheten...
Mine tidligere orange/røde saker krasjet jo helt med den blågrønne benkeplaten der...
 Siden har jeg bare fortsatt å samle på meg ting for å skape harmoni....
 her det gamle vinskapet mitt... -en nydelig lykt jeg fikk i julegave for 5 år siden
-og en hul "litt stilig" bit av gamle epletreet mitt i Sverige..
 Det meste her er gammelt som jeg har samlet før -og noe da jeg bodde på Fana...
 -Bumpebildene her er helt nye :)
 Klokken jeg impuls-kjøpte i mai...-den har ikke kommet opp på veggen enda....
-jeg tror ikke den skal opp på vegg heller... -får vente til jeg flytter igjen...
 Denne flotte lykten har jeg fått etter jeg flyttet hit... 
-vanilje duftlys fra Ikea inni her...nydelig :)
 Disse er også kommet til etter jeg flyttet hit...
-det vil si jeg har bare fornyet glassene for at de skulle passe bedre inn..
 Husfreden min (-den lever)... og Bumpebilden som jeg ikke har funnet vegg til enda...
 Det tennes en del levende lys i huset her på mørke kvelder.. 
-gjør det stemningsfullt og varmt... -og sprer duft av vanilje... -min favoritt :)
 Her er et av gjenbruk's prosjektene  mine....
-og enda flere lys og lykter.... i den veldig... -"alt for" store viduskarmen...
-for jeg liker best "ikke så store" viduer egentlig...

Slik er det altså mine omgivelser ser ut nå for tiden...
-jeg ser ikke akkurat frem til å pakke ned alt og begynne på nytt enda en gang...
Men det finns en masse som også bare kan bli bedre...-det gleder meg veldig til...
-sånt som rent vann...-og slutt på "frys ihjel" 
Det som blir kjedelig er jo om jeg havner langt fra Bumpene...
-det er jo en veldig fordel å ha iallfall 2 av 3  så nært at jeg kan treffe dem ofte...

  Men enda er det altså ikke bestemt noen vei videre... 
-jeg får bare vente å se hvor neste kurve mot fremtiden fører meg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...