torsdag 16. august 2012

-fortsettelse....

-på denne dagen....
Bildet (bildene) mine ser altså ut som de er dekket av "måseskitt"...
Hehe...(-jeg fikk litt hjelp til den beskrivelsen)... -men jeg er veldig enig !!
-og han som skulle kjøpe to tuber maling for meg (i Bergen) glemte hele greien... 
Svartmaling skulle jeg forresten også hatt :/ -ikke en av de to som ble glemt å kjøpe...
 Jeg oppdaget nå nettopp at den svarte tuben var nesten tom også....
-så da blir nok "måseskitten" liggende her på gulvet en god stund...
(-om ikke jeg klarer å finne på noe annet lurt..) 
Og så til brevet jeg har ventet slik på....
-jeg motet meg opp og ringte banken... -men tror du han hadde sendt noe brev :( 
Skulle gjøre det imorgen...-var svaret... -beklaget så mye -og veldig...
-fristen jeg satte utløp jo igår... 

"Om jeg ikke fikk kopi på papirer og forklaring fra dem til den 15 august...
-regnet jeg alt som opp og avgjort med dem...-selger da huset og tar pengene selv..."

Det var det jeg skrev i mail til dem den 1 august....
-så hvorfor jeg da ringte og etterlyste brevet..??
Jo, -jeg er nok dum... -men jeg våger faktisk ikke...
-er så redd for at det skal bli noe mer trøbbel en jeg allerede har hatt...
Planen er å bli ferdig med denne saken en gang for alle... -på en skikkelig måte...
Jeg skal opp tidlig imorgen å ringe banken igjen...
-nå skal jeg ringe hver eneste dag til en forklaring kommer...

Igrunnen er det jo ganske latterlig det hele....
-her prøver jeg febrilsk å få til en avtale og avsluttning på denne hus greien....
Har tilbudt banken å ta ut de de kunne få for huset....(-for tre og to år siden)
-og også nå denne gangen...-selv tjener jeg jo ikke en eneste krone på det....
Å så bryr de seg bare ikke.... -bare venter og venter og ingenting skjer....
Jeg er jo helt sprø som hele tiden forsøker å avklare alt....-igjen og igjen...
-det er jo bare jeg som tar kontakt....

Jeg må jo faktisk vere selvplager.... -tror jeg bør undersøke hodet mitt...

He he...-og så maler jeg måseskitt... 
-og takker nei til "spandert på" Thailandstur...
Joda... -livet er bare snodigt noen ganger...
Liksom ikke så enkelt å følge disse 7 gode levereglene....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...