mandag 20. august 2012

Lille Bumpen..

-kom på "Besto" besøk igår...
Han ble barnehage gutt nå i august...(spennende saker)    

 Jeg lånte han litt mens foreldrene kjørte på en liten Kantarell tur...
-og da måtte jo finne frem kameraet litt...
 Gjemme seg...
O-ohæææ :)
 -er en kjempegøy lek...
 Lille luringen :)

Jeg har fridag idag... (-jobbet jo helgen)...
-noen tlf. er tatt, -noen til skal ta'es...
Så tenker jeg ta meg en tur ut til mamma'n min...
-men aller først må jeg bestemme en sak...-BESTEMME IDAG... -uten utsettelse frist...
Det er så "ufordragelig" vanskelig...!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...