onsdag 29. desember 2010

Romjul...

Ikke for å være negativ men... jeg har litt lyst å kaste ut julegranen nå...
Merkelige skikker vi følger, drar et tre inn i stuen...og så står det der..
litt iveien, litt på skakke og drysser nåler utover alt....
Mitt tre velta jo flere ganger da jeg pynta det....
og pga. fare for havari også neste dag ble det bardun i veggen...


















Jeg har ikke vert så veldig mye hjemme her på dagtid frem til nå...
men visst er det jo litt koselig med julepynta hjem også :)

Ute har vi et nydelig vakkert vinter vær denne romjula...
-det er jo hyggelig :)) men jeg må komme med et bittelite sukk !!
Jeg ville jo helst hatt mildvær og varmegrader...på mitt frossne vann.
men en kan jo ikke få alt en ønsker seg heller !

Idag forresten fikk jeg noe jeg har ønska meg lenge...
Tibetansk lammeskinn :) til og med to stykker :))
De er bare nydelige...


















Rammen her var en av julegavene... den har plass til 8 bilder



















Nå er endelig "barnebarn" senga  helt ferdig.... 
og jeg er så fornøyd :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...