lørdag 25. desember 2010

Så blei det Jul :)

-joda, alt er ordna og fiksa etter beste evne... også iår....
og lille julaften var koselig, og Julaftenen enda koseligere :))

Gaver er delt ut dit de skal...og jeg rakk å kjøpe den siste også...
-og alle ble glade og fornøyde med det de fikk :)
Også jeg selvsagt !

Min første jul som bestemor i år... barnebarnet var så snill og blid
-holdt ut hele kvelden og fikk en masse flotte gaver...
Han var mest interessert i bånd og papir, men fikk noen spennende saker også.

Maten var fantastisk god, og mette ble vi alle sammen...
jeg, mine tre barn, min svigersønn og barnebarnet :))

Nå er det langt inne i Juledags natten, jeg er vel hjemme hos meg igjen..
-og nyter litt natt musikk... før jeg legger meg....
I morgen står jeg for middagen så det er nok best å finne senga nå.

Ønsker alle en fortsatt God og fredelig Julefeiring !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...