lørdag 18. desember 2010

Positive nyheter :))

Jah :) det er endelig litt håp om å få fiksa vannet :)
Min lillebror har fått lånt tineutstyr, imorgen skal han forsøke seg på opptiningen.
Nå er det bare å krysse fingre og tær, og det som ellers kan krysses...
-og håpe og tro at jeg har rennende vann i kranen imorgen kveld.

Så var det den julegranen da... som jo enda står i skogen :)
-den håper jeg også kommer i hus denne helgen...
Vi får se...jeg stresser ikke med julegranen...det ordner seg alltid :)
 -stresser bittelitt for den siste julegaven, fremdeles like ubestemt angående den.

<3 <3 <3 Glade Jul <3 <3 <3

Mandag skal jeg til legen igjen,
se om det er noe annet som kan gjøres for at jeg skal bli bedre...

Idag har det vert  blåsevær og skikkelig iskaldt ute... jeg er hos min datter igjen,
skal sove her inatt også... og låne dusjen :))
Forhåpentligvis er det siste gang den behøver lånes...
Men nå God Natt fra meg...blir en spennende dag imorgen !!




  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...