mandag 10. januar 2011

Nytt år og ny blogg utforming :)

2011 er her :)
En av mine mange planer for det nye året var å forbedre bloggen litt.
Jeg har iallefall forsøkt litt idag, men er ikke helt sikker
på om jeg er helt fornøyd med resultatet..

Liker ikke det dårlige utvalget av skrift typer innpå her...
men finner ikke ut hvordan jeg skal velge min egen tekst... enda !

Ellers i det nye året...
Joda, jeg er like vannløs fremdeles :/

Men positive saker finnes heldigvis også...jeg har så smått begynt å jobbe igjen :) 
-enda bare 50% men det har gått noenlunde bra...
Det var veldig godt å komme tilbake i jobb !


Herr og fru Jul har blitt pakket vekk sammen med resten av julepynten.
dvs. adventstjerna henger oppe fremdeles kom jeg på nå...

Ønsker alle en riktig fin dag
hilsen Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...