torsdag 23. desember 2010

Julestemning :)

Endelig kom julestemningen :))
Her har det snøa hele dagen, planen var ut på litt shopping idag...
men det blei utsatt til imorgen....da MÅ jeg bare komme meg av gårde!!
Men har da fått henta vann, handla litt mat og en rull til med Julepapir...

Har brukt kvelden på å få på plass juletreet, pynte det og pakka inn
resten av gavene...
Det kan bli en liten utfordring med kjøring imorgen, siden det snør så veldig...
-det er veldig ulikt meg å ikke vere ferdig med gavene til nå....
Tror det er første gang jeg har vert så sent ute....og jeg vet det ikke skal
gjenta seg i fremtiden....da for min del det ødelegger for julestemningen
å ha dette presset på meg hele tiden....

Jeg får skylde på at jeg ikke er frisk :/
det har vert en ganske slitsom førjulstid, der veldig lite har gått etter planen.
men noe kos har det da også vert dette året :)

Nå må jeg ta kveld her, imorgen håper jeg blir helt stressfri :))
-og at det bare blir kos og hygge resten av uka også... eller resten av året !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...