søndag 12. desember 2010

tredje søndag i advent

og halveis i førjulstiden.... eller julekalenderen :)
Jeg har laget meg en mnd. plan for desember også iår...
-den pleier å inneholde oversikt over ulike gjøremål i førjulstiden,
slik at jeg slipper julestresset og rekker å kose meg å nyte tiden :)
Dette året har den vert veldig tom c",)
eneste aktiviteter så langt er mine tider hos fysioterapauten....
-og jule lunchen på jobben...
I dag våkna jeg så alt
for tidlig...05.45 sukk!
Jeg har tenkt å prøve
meg på vanntining igjen.

Så nå har jeg kokt 5 liter
vann og fått på meg
kjeledressen.
Har ny innkjøpt
lommelykt så jeg ser der
nede i mørke kjelleren.

Har fyrt opp i ovnen her
for jeg kommer nok til
å trenge litt varme når
jeg kommer inn igjen....


Det hadde vert så greit om jeg fikk det til idag...er så lei av dette nå!!

I morgen blir det en bytur... må jo se til å få kjøpt julegavene snart...
-jeg gruer meg faktisk litt til det... egentlig burde det vert bare morro...
men jeg er så usikker på hva jeg skal finne på til de ulike i år...
er liksom ikke ordentlig planlagt og gjennomtenkt!!
Jeg skal tenke positivt og huske på hvor deilig det kommer til å føles
når alt ligger ferdig pakket inn og klart.. da går det nok veldig BRA!

Nå ønsker jeg meg selv "lykke til"
 -og setter kursen for kjelleren....   

Et lite jule mirakel hadde passet fint :)

Det behøves nok på denne også

http://mythos-beach.apollo.no/7rBUG

om jeg skal komme opp blandt de 40 beste før fristen går ut..
-men jeg gir ikke opp det bitte lille håpet :)
Takker for hjelpen med å stemme bildet fremover :))








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...