fredag 10. desember 2010

Hjemme igjen :)

Så har jeg kommet meg hjem igjen... kaldt, men godt igrunnen...
og desverre ikke noe vann i kranene enda....
DET HADDE JEG IKKE VENTA MEG HELLER
Jeg har fyrt opp i ovnen, og satt ut noen spann for å samle litt regnvann :)
-det behøves jo i disse tider...
Ellers så blir det sikkert en rolig kveld, jeg har lånt med meg noen Disney dvd'er
og har godterier om jeg skulle få lyst på det :)


Jeg har vert på ny omgang med nålebehandling idag, det gjorde vondt denne gangen...
-det å sette nålene liksom...selve behandlingen gjør ikke vondt.
Har fått time til to behandlinger i neste uke... håper jeg snart er iorden igjen!!
Det er bare 14 dager igjen til JUL....kjenner meg litt stresset :/
Nissebildet over her er fra jula 2009, da var huset pynta til advent !!

Forresten er jeg med i en konkurranse
-jeg la ut linken en dag tidligere og
takker på forhånd for eventuelle stemmer :)
http://mythos-beach.apollo.no/7rBUG

Og til dere som er innom på min blogg...
legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)
Ønsker alle en God Helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...