mandag 13. mai 2013

Prosjekt TV benk...

-her kommer et lite glimt av "uferdigheten"...
Det går nå nesten (-med litt fantasi...) å se hvordan den skal bli...
-når jeg engang blir ferdig...
 Dette viser bare halve skjelettet til benken...
Det blir altså 4 store rom nede og 4 små oppe....
-samt ett par små rom/hyller i hver ende... 
Er enda litt usikker på hvordan jeg vil ha den på kortsidene...
-litt på tenkestadiet enda, -mange muligheter vurderes...
I fronten skal det nederst være kurver/kasser for oppbevaring...
-oppe er tiltenkt rom for dvd og VHS spiller og slike ting...
-og et par skuffer el. lave kurver...

Det som skal fylle rommene (-kurver, kasser el. skuffer) er ikke på plass det heller...
Jeg har Googlet litt for å ev. finne noe som passer målene på benken...
 -og det må jo være noe jeg liker og vil ha også... -men...-det har jo ingen hast...
 Skjelettet skal og må ferdigstilles først... -og uten beis er jeg fremdeles "på vent" med det...
(-i allfall til torsdag...)

Denne fridagen har jeg brukt til...-så lite som mulig...
-avslapp var det som behøvdes mest idag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...