torsdag 2. mai 2013

Nå er det...

LANGHELG...-godt er det....
Men...-jeg har blitt skikkelig forkjølet enda en gang...
-det var jo slett ikke med i planen min for lange frihelgen...
TV-benk prosjekt... -og med værgudene på min side... 
-er hva jeg har sett for meg denne helgen...

Ikveld driver jeg derfor kurrering etter beste evne...
Slippies varmet i mikro ovnen...-en god oppfinnelse for iskalde føtter...
Jeg er super fornøyd med dem... 
-bortsett fra at jeg ikke liker at de "stinker" lavendel... 
(-de kunne jo godt hatt duft frie... -eller med vanilje for.x...)
Vin... 
-jeg har vert forskrekkelig dårlig på vin drikking i år...
Ligger faktisk langt etter skjema...
-den flasken jeg åpnet ikveld vant jeg på vin lotteriet før jul...

Kanskje jeg våkner frisk og rask imorgen...
-det hadde jo vert bra...
Jeg er nemlig innstilt på å komme ett hakk videre med prosjekt TV-benk.. -uansett...
 -det er ikke noe hyggelig at det står paller på vent her... 
(-alt ser så uferdig og rotete ut...)

Tok en tur innom blomster butikken på hjemvei...
 en ny "liten" Husfred fikk bli med hjem... -får se om den kan trives her...
 -en Eføy fikk også flytte inn...

 Utvalget i inneplanter var ikke så veldig stort...
-det er jo vår... -og plante ute sesong...-selv om det er frys ihjel...
Litt flere planter skal nok få plass her etter hvert...
-jeg er bare litt kresen med hva jeg vil ha...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...