onsdag 8. mai 2013

Høhh...

-her hadde jeg planlagt en koselig kveld ved hagebordet...
Handlet jordbær, bringebær og blåbær... -tilogmed en halv melon...
-skulle riktig ut å nyte den fine vårkvelden...
Tenne lys på bordet..-og kose meg med bær og vin...-til fuglesangen...
-nesten litt romantisk... :o
 Jeg innbilte meg jo at det skulle bli som igår... -stille, nydelig solnedgang...
-og etterhvert stjerneklart...

Men planen røk med regnværet som måtte komme....
-det liksom snek seg innpå denne gangen... -helt uventet var det :(
-og ødela hele planen...

Nå kan jeg jo være "romantisk" inne her også... -det er ikke det...
 -men det var liksom "sitte ute" som var viktig...
 Inne er jeg jo hele tiden og alltid... -denne uken enda mer en vanlig...
Formen er heldivis på stigende selv om hosten sitter i enda...
(-kanskje min mentale øving igår gjorde susen..)  
Denne dagen har vert helt grei... 
-jeg har igrunnen bare sittet med PC'n og spilt diverse spill...
-samt vaktet på katten som jeg mistenker snart skal føde... -dumme katt :(

Jeg fikk min "lenge å vente på" pakke idag...
-det var litt spennende å pakke den opp...-siden jeg ikke viste hvordan den så ut...
Men, -heldigvis :) -ble veldig veldig fornøyd... 
 -den var helt perfekt i fargene...
 Jeg tror den skal få stå på hyllen her...
 Jeg har ringt rundt for å prøve å få tak i beis til TV-benk prosjektet også...
-det gikk jo ikke... -må nok til Bergen å kjøpe...
Da kommer jeg ikke noe videre med det før etter 17 mai...
 -det er ikke så hyggelig... -er rotete med alle delene stående utover her...

Ha en fin kveld 
-her er det jordbær tid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...