søndag 5. mai 2013

Ikke noe å blogge om i dag...

-og siden jeg bare kjedet meg, har jeg vert inne å lest litt på ulike blogger...
Ser det er mange som kjører slike "bli bedre kjent med meg" greier...
-og svarer på 50 eller 100 spørsmål om seg selv...
 Jeg kopierte en slik spørsmåls liste :) -50 unyttige spørsmål rekker vel lenge...

1. Har du et mellomnavn?  
Nei
2. Hvilken tid på døgnet liker du best?
Sen kveld og natt... -liker meg allerbest nårsomhelst bare jeg er våken og opplagt...
3. Hvor liker du deg best? 
 Når jeg er på ferie.. -ellers hjemme..
4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?
Siden jeg alltid er alene hjemme blir det umulig å svare på det...  
5. Har noen av vennene dine sviktet deg før?
Helt sikkert... 
6. Hva er din formening om musikk?
Jeg liker musikk, hører mest i bilen...
7. Bryr du deg om hva andre synes om deg?
Egentlig ikke... -men kanskje ja... -jeg vil nødig tråkke noen på tærene... -det kan lett skje uten at en vet om det... -da vil jeg nok satt pris på å få vite det i såfall...
9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt?
Nei.. -ble verken vellykket eller rik... -men jeg har gjort så godt jeg kan og er fornøyd :) 
10. Hvor mange kjæledyr har du hatt? 
Katter, -mange katter.. og "felles" hund tre ganger... -akvariefisk også en periode...
11. Hvor var ditt første kyss?
På Stolmen...
12. Hvor var "din første gang"? 
Første gang "hva"??  (-hvem lager egentlig disse spørsmålene?? )
13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?
Ektehet..-humor..-en eller annen indre utstråling...
14. Er du deg selv mot andre?
Nei, jeg er mest min søster... he-he... Joda, jeg er helt meg selv...
15. Hva er det koseligste du vet om?
Åh, det er mye som er koselig... -barnebarn kos...-ligge på magen på bryggen å se etter krabber...-spidde pølser i en strand... -sitte ute om natten... -dype samtaler...
16. Hva får deg til å sove?
Ingenting... -men å være trøtt hjelper...
17. Sang som får deg til å smile?
QUEEN - I WANT TO BREAK FREE
18. Sang som får deg til å gråte?
Ingen... -men Brandi Carlile's - The Story.. -føles ganske sår...
19. Hva ville du gjort for søskene dine?
Det meste de eventuelt bad meg om sikkert... 
20. Liker du utseendet ditt?
Ja, jeg har liksom vendt meg til det nå... -etter så mange år... 
21. Hva har du gjort som du angrer på?
Hm.. for en som har vondt for å lyve er dette nok et "ikke greit å spørre om her"...
Men egentlig har jeg funnet ut at det jeg ev.angret på også har medført visse ting jeg i ettertid er glad for.... -så i sum... INGENTING 
22. Hva er din yndlingsdrikk?
Kaffe 
23. Hvor mange puter har du i senga?
24. Hva gjør du før du sovner?
Ber aftenbønn så klart ;) he-he...
25. Hvor føler du deg hjemme?
"Hjemme er hvor rumpa er" 
-jeg føler meg hjemme litt hvor som helst (-etter at jeg har blitt husvarm)... 
26. Hva er din største drøm?
Å etablere meg på skikk...-bofast liksom +++ 
27. Er du "på g" med noen akkurat nå?
Nei...
28. Hvordan ser rommet ditt ut?
Helt ok.. -koselig...
29. Hvordan er din klesstil?
Lite jålete...-ganske alminnelig og praktisk... 
30. Hva er dine største interesser?
Liker å skrive, pusse opp ting, fotografere... -reise og lære... 
31. hva er din type humor?  
Har ingen aning... 
32. Hvordan oppfører du deg når du liker noen?
Jeg blir ganske stum... -tror jeg... -og auto piloten kobles på... 
33. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg?
Venter til det går over... 
34. Hva er din yndlingssmak?
Har ingen... -eller heller mange... mango er godt :) 
35. Hva er din yndlingslukt?
Vanilje..
36. Hvor ofte dusjer du?
4-7 ganger pr uke... 
37. Mange eller få venner?
mange bekjente -få nære venner... 
38. Kjenner vennene dine den virkelige deg?
Jeg er som kameleonen.. -jeg selv kjenner ikke fult ut den virkelig meg...
-men jeg er veldig ærlig så de som kjenner meg... -kjenner meg... 
39. Hva er ditt første minne?
-en episode hos min mormor da jeg var 3 år... 
40. Hvordan hilser du på folk?
Hei'er 
41. Liker du å ta hevn på folk?
Nei... -jeg liker ikke hevn... 
42. Liker du å gå i bikini/badebukse?
Nei... 
43. Hva er den mest spilte sangen? 
Passenger - Let Her Go
44. Er du ute etter et langvarig forhold eller bare one night stands?
Ute etter???  "Forever" er min grei... 
45. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med deg i grava?
Nei... -det tror jeg iallfall ikke at jeg har... 
46. Føler du deg populær?
Nei... ordinær mer... 
47. Føler du deg som en taper?
Nei... fremdeles ordinær.... 
48. Hvordan parfyme bruker du?
L de Lolita Lempicka  
50. Liker du oppmerksomhet?
Nei, jeg gjør ikke det... -er ganske sjenert selv om få tror det... 

Hm... -lurer på om noen har inntresse av å få vite alt dette....
-eller ble noe bedre kjent med meg...
 
Har jeg bare kjedet deg?? -isåfall beklager jeg det... 
Unnskyld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...