mandag 27. mai 2013

Alt tilbake...

-i sin normale orden igjen...
Vil si...
-gjestene har dratt, -midlertidige liggeplasser er tilbake på sin plass...
-og alle spor etter den sene søndags middagen er fjernet....
(-litt spor etter Frk Bumpen's eple spising syns fremdeles...)

Gjestene skulle "gjeste" flere steder så jeg hadde god tid å få tilbake normalen...
-og kose meg utendørs i det fine været...

Middagen klarte seg på egenhånd... nesten uten hjelp fra meg...
-så da tok jeg mot til meg og fikk omsider ryddet opp (-og støvsuge) i bilen...

Jeg har også vasket klær.. -og tørket utendørs...
-god tørk i blåsten her...
Veldig greit, -siden badet for tiden er okkupert av alle kattene...
Nå er ikke mamma katten spesielt glad i vaskemaskinen...
(-er nesten like farlig som støvsugeren...)
Så hun har også hatt en del utetid... 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...