fredag 31. mai 2013

Feirer...

-ikveld avslutt i kommunens tjeneste...
-avslutt på våren... -og at jeg har gått en liten tur hver dag denne uken...

Imorgen er det klart for nye begynnelser...
Da er det sommer... -og jeg skal jobbe min første kveldsvakt for ny arbeidsgiver... 
(-jeg tror helgen blir som en helt vanlig jobbehelg, -ev. endringer kommer nok ikke før til høsten..)

Det har vert sol og finvær idag også...
-til tåken kom sigende innover her i 20 tiden...
 Igår var jo ukens eneste fridag... 
-bortsett fra den før omtale badeturen.. -og salaten.. -var jeg også på litt shopping..
Jeg var så heldig og fikk kjøpt en kasse... (-trodde den skulle passe i TV-benken...)
Den passet perfekt i høyde... 
-men var en cm. for bred for hullet i benken...-og litt for lang...
Nå er den min "nye" vedkasse...
-den skal etterhvert kanskje få stå modell for eventuelle "spikre selv" kasser...
Jeg handlet også med meg en grønn plante...
-siden de andre lever i beste velgående enda, tenkte jeg at en til sikkert går greit.... 

Enda en liten feiring er på sin plass...
-mandag er det jo bare tre uker til ferien min....
Jeg skal ingensteder... -men gleder meg veldig likevell...
Godt å bare ha tomrom på planen liksom...

Ønsker alle en fin sommer helg... -den første dette året :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...