søndag 6. januar 2013

Når man sitter her...

-syk og svak...
-og bare hodet (som slett ikke burde...-men likevell) er aktivt...
Hodet som egentlig ikke er så veldig klar og orientert akkurat nå... 
-jobber iherdig på med sitt...
Hvor i all verden skal saker plasseres ??
-og gardiner skulle jeg jo sy... -en gang... -men hvordan skal de best se ut...??
 -snakk om blanke ark..
Tenker og funderer på langt mer en hva som skulle vert lov i nåværende tilstand...
-det kan lett bli ganske deprimerende... 
*sukk*

Jeg forresten blitt mye bedre... 
-det løsner litt etter litt både i lunger og bihuler...-verkingen er også bedre...
-og jeg orker jo faktisk å klage meg her....(-et friskhets tegn..)
Det går altså fremover... -litt etter litt... 
-har tilogmed orket å bære "julebusken" ut... -på trappen...
-og flyttet julesakene ett hakk videre (-inn på gjesterommet)
Og som bildene viser byttet "bord-dekoren" til resten av året ting... 
-siden jeg trengte kassen... -til julesakene...
Det er altså eksakt like rotete (-om ikke verre) som det var fra før...

Dette var dagens lille sukk... -og forsøk på avledning fra "tenke" ting...
-best å innta sofaen og hvile seg igjen...

Det er jammen godt jeg har god bordplass...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...