tirsdag 1. januar 2013

Med helt blanke ark...

 -er vi nå noen timer inn i dette nye året...
Her har vi året servert i sin helhet....
-så mange dager -og tid...-skal fylles med noe (helst positivt) iår... 
   photo courtesy - http://www.minuto30.com/

Jeg har ingen direkte planer for hvordan mitt 2013 skal bli...
-som alle andre ønsker jeg meg jo ett bra år...
Og jeg er helt sikker på at en god del av disse dagene... 
-i etterkant kan ringes inn som BRA og LYKKELIGE dager....
Noen vil sikkert også forsvinne inn i historien uten kommentar... 
-forbigått i stillhet liksom...

Denne den første... -har vert en slik forbigått.... -"lade batterier dag" så langt...
-men snart...-skal den fylles med litt "Lille Bump" kos... -og god mat...
  -det er lykke :)

Ha et flott år...
-bruk opp dine dager slik det passer DEG best ;)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...