onsdag 30. januar 2013

Måtte...

-gi opp "klarer det sikkert" holdningen på søndag morgen...
Da var det på tide å ta forkjølingen på alvor... -og legge seg på ordentlig...
-blir under dynen til viruset har fått herjet seg ferdig...

Der har jeg da blitt liggende siden... -men helt ferdig herjet blir det vist ikke...
Jeg er bedre iallfall... -så idag (kveld) prøver jeg meg på jobb igjen...

 Etter fullført to penicillinkurer og så sengeleie disse dagene...
-er det liksom helt tomt for ideer på hva jeg skal/kan gjøre for å bli bra igjen...
Det er liksom bare venting igjen.... -jeg liker ikke å vente :/

Det har altså ikke hendt noenting her siden sist...
-gardiner og tv-benk prosjektet ligger som det gjorde torsdag...
Eneste forandring er at kjøkkenbenken nå står full av oppvask...-og sofaen har dyne på...
-men... -det står seg sikkert til imorgen også...
Da kanskje jeg får ryddet litt opp før kveldsvakten... 
-idag har jeg sovet leeeenge !!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...