fredag 4. januar 2013

Til lege idag...

 -siden det ikke har vert spesielt gode "helse" dager iår...
Jeg har følt (føler) meg dårlig... -direkte dårlig, med skikkelig vondt i hele ansiktet...
-noe trykk over lungene, sure oppstøt og til og fra kvalme...
Igår sov jeg hele 5 ganger på dagtid... -inatt har jeg også sovet 4-5 ganger..

Nå i disse "svine" syke tider... 
-var jeg helt sikker på at det IKKE var noe slikt på gang...
Jeg er liksom ikke forkjølet, hoste'te eller noe... -ikke ordentlig feber engang...
-bare tett inni og tung i kapasiteten...

Det ble penicillin kur og noen dager sykmelding for elendigheten...
-så nå håper jeg bare på rask bedring...

 
Julen er over her hos meg... 
-vil si...-igår samlet jeg alle juletingene og plassert dem på spisebordet...
-avpyntet treet... -så nå står alt på vent til nedpakking...
Og "julebusken" står helt naken...-med nålene inntakt og venter på utflytt...
He he..-det ser unektelig litt rart ut med dette store treet stående her inne...
-men jeg må faktisk vente på "ork" til å bære det ut... 
Jeg regner jo med at ferden ut gjennom dørene vil etterlate seg spor...
-som igjen betyr arbeid... -og det er de siste jeg behøver i nåværende tilstand...

Sofa'n med teppe på... -paracet for verste vondt'en og la penicillinen virke...
-er oppskriften som skal følges nå...
Kjedelig er det jo... -men lite annet å gjøre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...