tirsdag 8. januar 2013

Å fange en Smurf...

-er det jeg holder på med idag...
Prøver meg på nesten glemte ferdigheter...
-og har dratt frem mine veldig gamle malesaker.. (-fra da jeg malte på keramikk)
Det meste av maling er ganske inntørket og ubrukelig... -men noe kan brukes enda...
-det er faktisk overraskende gøy å pusle med slikt igjen...
  Som bildet viser skal dette bli motivet på en postkasse...
-om det blir bra skal jeg male en til meg selv også etterhvert...
Da med et annet motiv... -det er jo kjedelig å male samme om igjen...
-og spesielt (unikt) skal det jo være... -syns jeg !!

Nå tilbake til pensler og maling... 
-det gjelder å utnytte "gøyen" så lenge den varer...

Ønsker alle en superfin tirsdag...
-imorgen skal jeg tilbake på jobb igjen...-det skal bli godt (tror jeg)
Er ganske ok i formen nå, men blir fortsatt sliten av ingenting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...