lørdag 12. januar 2013

Ferdig...

-med 1 postkassen...
Jeg ble veldig fornøyd, og det ble heldigvis de som skal ha den også...
Dette er resultatet av tre dagers (kvelder's) jobb... 
-jeg gjør veldig lite annet når jeg holder på med prosjekt...
Postkassen skal nå bare spraylakkes (-jeg må få tak i klar mattlakk)
-og så er den  klar til bruk...

Da får jeg deres gamle som jeg skal male til meg....
-jeg gleder meg til ta fatt på den...

Jeg skal male minst en til etter hvert.. -kanskje to...
-problemet er jo bare at postkassene er i bruk...
Jeg burde hatt et lite lager (-to, tre, -fire) gamle postkasser som ikke brukes lenger...
-da hadde alt blitt mye enklere...  
Kunne malt litt i eget tempo... -og hadde sluppet tidspress for å bli ferdig...

Jeg har Lille Bumpen på "ligge besøk" her inatt...
-vi håper på godværsdag imorgen også... -så det kan friste med litt utetid...
 Det har jo ikke blitt NOE ut å nyte dagen/været idag (-jeg måtte male ferdig)
-så en ny mulighet blir jeg glad for...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...