torsdag 31. januar 2013

Idag er verden...

-helt stille utenfor...
Jeg er også i litt "vakum" nå før kveldsvakt...
-vente modus...
Hadde en fin vakt igår med koselige kolegaer... -ingen dramatikk...
-det er litt godt når alt er som det skal hos alle...

Natten min ble litt mer dramatisk... 
-da den iherdige hostingen til slutt utløste ett slikt "mage/nesten besvimelse" anfall...
Jeg vurderte sterkt å ringe min datter...-midt i natten... 
-men det gikk heldig vis over etter en stund... -denne gangen også....

Jeg liker ikke disse anfallene... -mest siden jeg ikke vet hva det er for noe...
(-kanskje det bare er luft smerter) 
Det er ganske skummelt når det står på... -jeg kjenner at alt kontroll forsvinner...
-jeg blir uhyggelig kaldsvett og føler at jeg kommer til å besvime...
En slags lammende smerte i magen (-jeg er sjekket for hjerte problem)
Skummelt siden jeg får dette mest på veldig sen kveld eller natt...
-og jeg så og si alltid er alene... 
At jeg blir redd... -gjør det kanskje mye verre en det egentlig er...

Jeg sov på sofaen etter dette... -til grytidlig morgen da jeg våget meg til sengs igjen...
Våknet med hodepine idag...  -det er kanskje ikke så veldig merkelig...
 
Satser nå på nok en udramatisk kveldsvakt... 
-og snart er det helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...