fredag 5. oktober 2012

Ugggh...

-er her inatt igjen :(
En time senere til sengs... -men fikk likevell bare min 1 1/2'e time...
 Igår natt ble det "sov" 40 minutter til før vekkerklokkene ringte...
-har 3 ulike vekke mekanismer nå.. -ikke forsovet meg etter siste kom på plass...
"Bank i Bordet" -måtte det bare fortsette slik...
Imorgen...-eller idag... -kan jeg sove lenger (-når jeg får sove igjen...) 
-siden jeg jobber kvelden...
Det er min langhelg dette... -så fredagen skulle vert fri egentlig...
Jeg hadde permisjon mandag siden jeg skulle til lege i Bergen...
Så orket jeg ikke reise... -vakten min var jo da opptatt... -og jeg hadde fri...
-så ikveld skal den altså jobbes inn igjen...

Blir kort innlegg inatt...-og uten bilder...
-jeg skal forsøke om jeg kan få sove noen timer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...