torsdag 4. oktober 2012

Ser ut til....

-at det er aldeles umulig å sove mer en 1 og 1/2 time i strekk...
-uansett hvor trøtt eller sliten jeg er når jeg legger meg...
Det er gruelig plagsomt faktisk... -blir litt ør i hodet av det også...
-for selv om jeg er veldig så våken nå er det helt sikkert for lite søvn...
Jeg aner ikke hva jeg våkner av... -eller hvorfor...
-det er et uoppklart mysterium :(

Så nå sitter jeg her å er våken da... -midt i natten...
-og kjeder meg...
Det er liksom ingenting å finne på mens en venter på å få sove mer...
[-jeg lå snilt i sengen å ventet i over en time før jeg sto opp...altså...]

 Det er jobb om noen timer... -skole/kurs for siste gang også idag...
-det er så godt å vere ferdig med det... 
 Ferien nærmer seg også...-bare noen dager igjen til reisen...
-jeg må nok begynne å pakke litt i helgen...

 Dette ser jo veldig fristene ut... -de har det fint... 
Vi var jo litt spent på hvordan Lille Bumpen skulle klare flyturen og varmen der...
-men det har gått helt fint begge deler... 
Eller... her er et bilde fra først dag etter flyturen... -så litt slitsomt var det nok...
 -men så ble alt bare veldig bra...
Nå skal jeg forsøke meg på legging... 
-har brukt ca 40 minutter på skrivingen her... -så kanskje jeg nå får sove igjen...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...