søndag 7. oktober 2012

Å fylle en koffert...

-har vert målet for dagen...
Det er igrunnen fullført, men veldig "under tvil"... 
-jeg må nok pakke alt opp igjen... -og gjøre det en gang til...
Jeg er overbevist om at jeg har pakket alt for mye...
-halvdelen blir sikkert ikke bruk for...-tror jeg...-eller ??

Tja...-jeg har jo enda et par dager på meg før jeg MÅ vere pakket og klar...

Det jeg er veldig fornøyd med idag er at... 
-jeg (-i koffert pakkingen's bestemmelser)-måtte lete gjennom alle klærene mine... 
-og derfor ble de nedpakket til flyttingen i samme slengen :)
Så jeg er et helt hakk videre med flyttingen herfra... -og det er jo veldig bra...

Tenkte at det sikkert var på tide å få beis på sofa-bordet og vinhyllen...
-bare forarbeidet tar jo lang tid...-ofte...
Først måtte jeg jo da flytte på møbler og finne plass... 
-bordet hadde to skuffer fulle av saker som måtte sorteres og pakkes bort...
Jeg fant ut at kjøkkenet var beste plassen (-der varme pumpen er plassert)
-da tørker jo alt mye fortere...
Jeg har en "mouse" pussemaskin som skulle gjøre jobben lettere....
-der var det da bare en masse halv brukte slipe ark igjen, -så der stoppet jobben opp...
Irriterende når jeg nå var i "gjøre ferdig" modus...
-jeg vurderte å kjøre igang med salmiakk vask...-igjen... Uggh :/

Nei, er nok bedre å vente til morgendagen...-kjøpe nye slipe ark da...

Det blir innlegg uten bilde idag også... (-jeg har prøve pakket kameraet)
-måtte jo se om jeg fikk plass til alt...-så skal det jo selvfølgelig på lading før reisen...
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...