tirsdag 9. oktober 2012

Alt under kontroll... -eller?

-det er det store spørsmålet...
Jeg har fått beiset ferdig alt som skulle tørkes...
-brukte opp hele kvelden til det igår... +jeg skrev en liste over ting å huske på idag...
Jo... -jeg er "bittelitt" kontroll freak og kjenner en smule "reise bort" stress nå...
-alt skal helst vere iorden her hjemme også... 
Føles litt som om et eller annet går "a dundas" om jeg ikke er her å passer på...
-hva dette et eller annet eventuellt ER... ?? -sikkert ingenting!!! 
Bare jeg som er så utrolig redd for ikke ha kontroll...-eller gjøre noe feil.. -liksom...
-jeg vil ikke at noe eventuelt glemt.. -kan komme å "bite meg i rumpen" senere...
(-ikke på turen.. -og ikke når jeg kommer tilbake)

Det er faktisk ganske idiotisk å vere slik...-det har bare blitt slik det siste året... 
-etter måneder med følelse av null kontroll over noe som helst (-på jobben)
Og å stadig gjøre ting så godt en kan, men aldrig godt nok...
-vel og merke... -etter min standar... -altså føle at jeg ikke holder mål... -på en måte...

Jeg kan vel ikke akkurat si jeg har gledet meg så veldig til denne turen...
-jeg var skrekkelig usikker på om det var så lurt å reise... 
Andre mener jo det er kjempelurt... -og sikkert veldig nyttig å komme seg bort litt...
-så da ble det slik...
Jeg "slipper" stresset imorgen når reisen begynner... -da er det forsent å snu...
-og forhåpentligvis blir det en fantastisk opplevelse...
Varmen gleder jeg meg veldig til... -så surt og kaldt som det er her for tiden...

Nå skal jeg nok pakke opp kofferten igjen... 
-det er snakk om 15 dager... -jeg behøver definitivt ikke alt jeg til nå har pakket ned...
Jeg skal pakke igjen når jeg finner litt "ta livet som det faller seg" modus...
-frem til det får besøke mamma'n min litt og også Bumpene selvfølgelig...
Tenk det... -etter imorgen skal jeg gå barbeint igjen i 14-15 dager... juhuu :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...