lørdag 6. oktober 2012

Fin start...

-på helgen... 
Har strekk sovet hele natten, -våknet klokken 8 -helt av meg selv...
-jeg trodde ikke mitt eget øye faktisk... -så uvanlig er det... 
Men utrolig fint er det jo å "virke" på morgenkvisten...
-jeg har klargjort litt før pakkingen... les: åpnet kofferten og funnet frem saker...
Egentlig ser det ikke ut her i huset....
-jeg har rotet til noe forferdelig med alle halvferdig'hetene både her og der...
Bilde bevis: *SUKK*

Avslapp kan bare glemmes i slik uorden...
-men så var det ikke meningen å avslappe så veldig heller...
Det er på tide at ting blir gjort...-helst ferdig...
-så ikke alt rot står slik på vent til jeg kommer hjem igjen...
  
Jeg har altså begynt å beise møblene mørke...
5 stoler, slagbenk og bordet har fått et strøk... 
Sofa bordet skal også beises... -men det må ryddes først...
 -vin hyllen min også tenkte jeg... -den er jo brun fra før så den må pusses...
Forresten må sofa bordet også pusses...  -minus salmiakk vask altså...
-jeg tok skrekken etter sist... var dårlig i flere dager etterpå...
Siden møblene opprinnelig var vokset... 
-har det vert litt problem med å få beisen til å tørke skikkelig...
Det er derfor veldig greit om jeg får beiset ferdig alt før jeg reiser...
-så får det tørke i fred til jeg kommer hjem igjen...

Møblene skal ha et strøk til... (-med noe annet..-litt uvisst enda..)
Planen er å få til en lignende farge jeg har på en lykt...
-en ujevn grå/brun farge...

Ute er det slik idag... 
Ha en Veldig God Helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...