lørdag 27. oktober 2012

Har da landet...

"nesten" -i allefall...
Det var direkte vondt å komme hjem nattestid...-til minusgrader og snø...
-overgangen på rundt 40 grader føltes ganske brutal...

Jeg har hatt en kjempefin tur...
-det har vert en fantastisk opplevelse... 
En hel masse inntrykk som jeg ikke helt har fått sortert (i hodet mitt) enda...
-og jeg lengter litt tilbake...
(-selv om jeg var fornøyd med å sette kursen hjem igjen den 25...)

Jeg har tatt noen hundre bilder.... -burde sikkert tatt noen hundre til....
Her er fra min første dag på Kho Samet... (dag to i Thailand) 

-veldig vert å lengte tilbake til...
 Alt i denne verden var nytt og spennende -og noe var skikkelig skummelt... 
-men det kan jeg fortelle om senere...
 
Det er forresten kjekt å vere på internett igjen...
-jeg fikk ikke til det mobil-blogg'e greiene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...