onsdag 27. juni 2012

Oppdatert...

-og relativt klar for morgendagen...
Den 28 juni...
-som jeg har ventet på den...
Utgjort hvordan det meste av annet også skulle hope seg opp...
-og trenge seg på... -på akkurat den dagen...
Men nå omsider er det meste på plass...
Lille Bumpen sover på rommet mitt..."mamma Bumpen" sover på sofaen...
Transport til og fra Bergen er under kontroll...
-og jeg har gjort hjemme leksen min...
Det meste av viktige "huske på å si" ting til legen er nednotert...
-andre "huske på" ting (som skal fikses når jeg først er i Bergen) er også pakket og klart..

Nå gjenstår snart bare å sove...-og å stå opp igjen... :)
+ litt til ( imorgen tidlig) sikkert...

 Jeg har forresten skrevet et innlegg i min NYE gamle blogg også...
-aner igrunnen ikke hvorfor jeg hadde registrert denne...
Men det kan jo vere greit å ha...
-ifall jeg skulle behøve en ny etter hvert...

Nå krysser jeg fingrer for en OK morgendag...
-og en god natt søvn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...