fredag 8. juni 2012

Kjekt...

-å endelig kunne bruke min egen PC'igjen :)
Fikk låne skjerm.-og etter litt "klur" med tilkobling ser det ut til at ting fungerer fint...

Det har vert en deilig soldag her vest...
-jeg var tidlig oppe, -og har fått mye ut av dagen...
Besøk hos mamma'n min...(-lånte skjerm av lillebror...)
Liten handletur...
Skole/kurs dag har det også vert...
Lite terrasse besøk hos naboer (koselig å prate litt) -jeg leverte tilbake lånte saker..
Grill middag på terrassen hos fam Store Bump...
Tur rundt Vinnes vatnet (-litt trim altså..)
Og så til slutt tok jeg oppvasken (-den har vert på vent litt lenge)

Planen var vel egentlig å bake brød..-det har jeg slett ikke gjort...
-men det kan jeg jo gjøre imorgen...-eller en annen dag :)
Jeg har lovet meg vekk for baking av en bursdag kake før søndag...
-så det må jeg bare "skvise" inn mellom all avslapp og "ta livet som det faller seg"... 
Det er jo, -sammen med trappe sitting, 
-min hoved beskjeftigelse på sol og sommer dager...
Som oftest inneholder de mye mer ved dagens slutt... 
-en hva mine "liksom" aktive og effektive dager gjør... 
Så imorgen tar jeg igjen livet som det faller seg...
-og så er det ny jobbehelg på planen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...