fredag 29. juni 2012

Da var endelig...

-denne dagen... 
-som jeg har gru-gleda meg sånn til ferdig...
 Det er godt med alt som er gjort...
Om jeg ble så mye klokere...-eller fikk formidlet alt det jeg skulle/burde...
-vet jeg egentlig ikke sikkert i skrivende stund...
Det ble tatt en del prøver... -og ny time er avtalt...

Jeg har Lille Bumpen på lån til imorgen kveld...
Han sov faktisk hele natten igår :)
-og har oppført seg eksemplarisk idag også...
Helt til leggingen ikveld...-tror han tok seg en 15 minutters soving da...
-så våknet han opp rask og klar for nye utfordringer...
Jeg fikk derfor ta hele kvelds ritualet to ganger "kveldsmat og tannpuss"
Etter siste leggingen har jeg bare hørt "skravling og babbel" fra han...
-så etter nesten en time kom det litt protester...
Han hadde da ryddet alt ut av sengen...-luringen... 
Så satt han der å studerte sine sovesaker som lå strødd utover gulvet...
 -og savnet dem :(
 -da han fikk alt tilbake så sovnet han kjempefint...

Byturen ble ikke helt som opprinnelig planlagt...
-jeg tenker jo (nesten alltid) at jeg skal ha god tid og gå rundt å kikke på saker...
(-kanskje gjøre noen flere impulskjøp av klær jeg egentlig ikke trenger)
Og iallfall kjøpe det jeg faktisk trenger :)

Men...-vi reiste ca. midt på dagen... -og hadde ikke all verdens tid...
+ å gå i by'n med barnevogn er ingen spøk....
Så trangt og ufremkommelig i butikkene...-man får liksom ikke sett noenting...
Men en "lenge på vent" sak ble gjort...
-jeg fant Husfliden -og fikk endelig kjøpt perler til perlebeltet :))
Det ble ikke helt etter planen... -fargene jeg ville ha finnes nemlig ikke...
Jeg må derfor forandre litt på mønsteret jeg har i beltet mitt nå...
-men jeg tror det kan bli veldig bra...
   
En koselig og fin dag har det vert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...