tirsdag 12. juni 2012

Omsider...

-full brønn og vann i kranene...-enda en gang!!
Jeg har inntrykk av at jeg stadig skriver om det samme...
-ulikt trøbbel med vannforsyning m.a. -tom brønn :/ og luft i slangesystemet...
Denne vann-historien gjentar seg jo hele tiden :(
-altså, jeg hadde vann i 11 dager før det var tomt igjen...
Da blir det luft i systemet -og et voldsomt arbeide for å få det til å fungere på nytt :/

Er så forskrekkelig drittlei av dette nå...
 Jeg er definitivt ikke laget for slikt arbeide... 
-selv om jeg nå greide å fikse det etter masse strev og utallige forsøk, 
-og turer opp til brønnen...
 Hele dagen idag har gått med til dette...+ en del av kvelden igår....
Det er bare flaks at jeg fikk det til også...
-jeg aner igrunnen ikke hva rett jeg gjorde...-og hvordan jeg klarte det...

Så status idag er : 
-jeg har brukt alle krefter og absolutt all energi jeg hadde til rådighet...
Og lykkedes med jobben...
-jeg burde nok vert glad...-jeg er bare for sliten til det enda...

Så dagens følelse kan beskrives med dette bildet...
-satser sterkt på at morgendagen blir bedre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...