lørdag 30. juni 2012

Halveis...

-i 2012 allerede...
Jeg er "på vent"... -aller siste jobbehelgen før ferien, starter om et par timer...
-da er det bare to uker til...
Ja, for jeg gleder meg til fri ferie og fri fra "skal noe" i tre hele uker :)
-det kan nok hende jeg dumper bort i ett eller annet "skal noe" de tre ukene også da...
-men, det blir i så fall litt på impuls...

Denne (uke 26) har jeg hatt full plan over (og tenkt mye på) lenge...
-jeg har vert redd for at det ble "mye" strev og oppbruking av all energi og krefter....
(-jeg har jo ikke så veldig mye av verken det ene eller det andre)
Men det har gått overraskende greit... -nå når jeg er ferdig med det...
-jeg er nok ikke så veldig ladet før jobbehelgen...-men jeg henger med...
Altså nok et eksempel på at : 
De største bekymringene jeg har...
-er de jeg aldri får..
Jeg sløser rett og slett energi på å forvente meg problemer som ikke fins...
[Det er slitsomt, dumt og ganske unødvendig...-men ikke så lett å slutte med]

Forresten så tok jeg noen bilder igjen igår....
-kattungen var ute og prøvde seg litt på egne ben :)





-den sorte har også striper i pelsen...-men det syns ikke så godt på disse bildene..
De leter etter nye hjem disse to...
-født 5 juni, så de har enda en del å lære før de eventuelt kan flytte...
Men for all del...-gi meg en lyd om du har hjemmet :)) 

Ønsker alle en flott helg!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...