fredag 8. juni 2012

Lille Pus...

Måtte bare teste ut bortglemt redigerings program...
 -og siden jeg ikke har fotografert noe på lenge...
Ble det bildet av Lille Pus "født i feil kropp"
-med magen full av kattunger...  
Her er altså puse mamma'n avbildet på sin favoritt trapp...
Jeg tror jeg også er født i feil kropp...
-min er riktig kjønn altså... 
Feilen min ligger i proporsjonene... -for stor og for kort...-mener jeg...
Det hadde vert genialt å kunne redigere på kroppen...
-ville "croppet" meg på bredden og "dradd" meg i lengden da kanskje ;)
Og dette er altså bare tull og tøys...
-egentlig er jeg rimelig  fornøyd...-eller mer "bryr meg ikke" med mine ekstra kilo...
Angående min voldsomme lengde...
-jeg har faktisk vokst 3,5 cm siden jeg var 18 år (det er ganske godt gjort igrunnen)
Kan faktisk nå skilte med hele 160,5 cm...
 -det får jeg jo vere fornøyd med.... 
[Jeg nærmer meg nok snart alderen der lengde krympingen starter]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...