onsdag 28. juni 2017

No bur eg midlertidig....

Da mesta av greiena mine..
-blei flytta i Container idag...
Og eg har rigga meg til på et Bumperom...
-skal altso vera husgjest her ei stond...
Endo er da litt igjen å flytta ut...
-men da får eg prøva å ta i måro...
For...-ska sei eg blei sleten..
-da har vert mykje jobb og minimalt med søvn dei siste dagana...

No gjenstår siste rest..
-og ein skikkelig utvask...

Da er litt kjipt at sommaren kom akkurat idag...
-eg sit her "midlertidig" og tenke at i kveld er da heise fint heima...

Eg va so sleten at da liksom ikkje blei overskudd til meir jobb i dag...
Eg må fortsetta i måro i staden...
-og muligens og på fredag....
Kanskje lørdagen går og før da blir heilt klart til å levera nøkkelen...

Eg har hatt kjempegod hjelp i dag...-so Tusen <3 Takk til dåke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...