søndag 25. juni 2017

Sio sist...

-har da vert umåtelig travelt på alle plan her hos meg...
Eg har jobba nesten alle dagana...-og jobb har vert TRAVELT....
-dei 2 dagana med fri brukte eg eine til barneselskap for Bumpen og gårsdagen til Bumpepass...
Eg har og fått med meg ein sommarfest i barnehagen og ein skuleavsluttning etter jobbetid...
-og endo ein dag passa ein liten Bump noken tima...
I tillegg til da so har eg faktisk fått litt meir nedpakka her heima...
-og avgjørelsen er omsider tatt om å flytta ut før juni er slutt...
Da heila blei organisert før jobb sist onsdag...
-telefoner blei tatt og ting organisert sånn at flyttelass blir oppbevart og eg bur midlertidig...
Da er tre veker ferie no, så då skulle eg liksom ha tid til å få pakka, vaska og flytta....
-men jammen blir tio mi oppbrukt før eg får sukk for meg...
Da e forskrekkelig vanskelig å seia NEI når noken treng besto til å passa ein eller annen Bump...
-innimellom sku eg ønska at mitt behov for fritid og kunne bli bittelitt repektert...
Da er jo ikkje so enkelt for meg å ha små Bumper her mitt i flyttekaoset mitt....
-og eg får heller ikkje gjort noke av da eg skulle og burde...-bumpa kreve full fokus...
Da er stor fare for at da ikkje blir noke gøy verken for Bump eller meg sånn tingene er no...
-eg har'kje verken plass,, -overskudd eller kappasitet til å ha da gøy no for tio....

Besto er rett og slett i kaos...
-og treng den tio da tar til å få gjort da ho skal....
Eg kan'kje klara å laga gøy, ha da gøy eller noke som helst før eg har ein heimabase igjen...
På skikkeligt liksom...
-der eg kan få organiser meg sånn at ting blir koseligt, kjekt og bra på besøk hos meg...

Nett no e jo ikkje da muligt på noken måta...
-og sio eg vil virka TRYGG så har eg ikkje lyst til å ha dei her midt i flytteprosessen...
Heilt greit å flytta, -men dei behøve jo ikkje oppleva sjølve nedpakkinga og oppbrudd....
-og at alt da dei til no er blitt vant med forsvinne....
Eg trur ikkje sånne ting er so sunt for dei små.-dei forstår ikkje sånne saker heilt som oss...
-er greiare då at dei får vera med på ein ny start når den kjem...
Da er lettare å beholda tryggheten i ein innflytt en i ein utflytt....
-og sio ikkje da skjer på samme dag denne gongen, blir da jo litt spesielt...

At da er sommarferie no er ganske greit, -er jo normalt at folk er ute å reise litt då....
-eg satsa jo på å få komma meg inn i meir permanent boende igjen når sommaren er slutt...
Kvir meg litt allerede...kjenne eg...
-men gleda meg veldigt og til å innreda ein ny koseligt "heimabase" igjen...
Forhåpentligvis kan eg bruka det meste av tingene eg har no i da nya heima og....
-eg pakka alt, -så får eg heller kvitta meg med overfødige saker når eg skal inn på nytt...

Detta blei et lite "flyttestress" sukk....
-da kan lett gå godt....-denne gongen og...
Eg skal ta bumpen med meg ut på tur (-da e'kje tull at me ikkje kan vera her) 
-so får eg heller pakka meira på mandag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...