mandag 26. juni 2017

Da kjeme seg...

-med nedpakking i ein kasse no og ein kasse då går da synligt på fram her....
Heldigvis :-)
I går kveld flytta hagemøblana mine til midlertidig opphold...
-og ein kveld sist veka flytta spisebord, slagbenk og stolana ut...

Da eg har pakka tidligare i vår blei stua vekk på gjesterommet...
-da skal eg bera ut i stovo igjen så eg får sortert så da blir lettare å fylla i containeren...
Det er litt der inne som ikkje er pakka ned og, bl.a. et skap som skal tømmast...
-har fremdeles litt igjen på badet og soverommet mitt og...

Men da går på fram...-kassane blir fylt opp, lukka og merka med innhold...
-da er jo greit å finna igjen ting når dei skal pakkast ut att....

I går var eg og bumpen på besøk ute hos broren og mammo mi....
-me koste oss der både han og eg, og fekk pizza til lunch.
Så var me på middags besøk og fekk noken å leka med....
-til bumpen sku heim å legga seg...
Då blei eg igjen å kvilte meg der mens hagemøblana mine blei henta, kjørt og bært på plass...
-uten at eg måtte løfta ein finger....
(-sånn var da spisebord flyttingen foregjekk og...) 

So "på kvello" -les natt...
-drive eg å rydda fram, plukka ned..sortera litt og fylle opp i flyttekassana...
Lørdag kveld fylte eg opp 4 -5 kassa, -fekk vekk nesten alt av ting til pynt...
-sånne "vanskelig å pakka ned" ting som var veldig knuselige eller hadde dom fasong..

Ei hylla, et skoskap og ein speil skal skruast ned...
-men ellers er resten lause ting som berre skal pakkast på beste måte...

Nett no er da skåler, former, koppa og fat som skal finna plass i ein kasse...
-eller kanskje eg må ha to???
So må alle dei svære Norgesglasena plasserast...
-og noke tørrvarer pakkast ned før kjøkkenkroken er tømt og ferdig....

På badet er det ein del eg må ha med meg der eg skal bu midlertidig...
-og noke som skal pakkast til oppbevaring...

Vaskemaskinen skal fråkobles og tømmes for vatten..
-da samma med kjøl/frys skapet (-tømmes for mat og vatten) 
Desse to skal på oppbevaring på annen plass en containeren...
-sio eg er redd dei skal ødelegga møbler og sånt om dei ikkje sku vera tørre nok...

Eg har og den svære vinballongen med vrihassel greino i....(-treet mitt..)
-den har eg og fått annen midlertidig oppbevaring til...
Den trur eg ikkje bør styrast så mykje med i et flyttelass...
-den må flyttast og oppbevarast meir forsiktig om den skal holda seg..-tenke eg....
 Den passa jo fint inn i kroken sin her...
-og eg håpa jo på at eg skal finna ein plass til den der eg skal bu videre og....
Rart med da egentlig...-da er jo berre ei grein i ein troll gammal vin ballong....
-og når eg tenke etter så har den ingen verdi an't en at den er spesiell og heilt min...
Da finnes ikkje maken i heile verden...-liksom....
-og nett derfor er den ein av tingene eg faktisk er litt redd for å ødelegga....

Eg pakka jo ned gamle mangrove røtter, ein del av eit gammalt eple tre og ein masse små stein..
-som om da sku vert verdifulle saker....
Da er jo egentlig ikkje da...-men for meg so er da ein del av historien MEG...
-og derfor føles da viktig å ta vare på til neste boplass....
Ikkje alt av tingene er lika spesiellt...-eller har noke historie egentlig....
-men eg ér grusomt fornøyd med å ikkje ha berre da som er på moten....

Pr.no er planen å bli ferdig med resten til i måro tidlig...
-da trur eg nesten skal gå bra....
Sjøl om eg får noken små "pakke blokkeringa" rett som da er...-sånn ca halveis i kvar kasse...
-då må eg ta ein  kaffi pause og tenka meg om litt, før eg får fortsatt...
Ønske alle ein fine dag...
-eg får berre sjå å få tingene gjort her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...