lørdag 1. juli 2017

Jammen rakk eg da....

-altso å bli ferdig utflytta og utvaska før juni var slutt....
Eg trudde da ikkje sjøl for et par veke sio....
-når eg sku seia opp fastelefonen min sa eg 30 juni berre for å ha ein dato...
Men sånn blei da, -da har vert mykje jobb...-i da finaste været...
-men da blei tid til ein "grilla pølsa" tur i ei strand i ettermiddag....

Eg har og styrt med litt her "i midlertidig" i kveld...
-rigga meg til litt liksom..(-eg skal jo vera her ei stond)
So blei da fotbad for grusomt trøtte fota...
-og no ska eg kvila meg....
-med god samvittighet....-rosevin og norske jordbær :-)
Og no kan eg kanskje begynna å tenka på å slappa av og ha ferie og...
-før dei tre vekena mine er slutt...

Ønske alle ei fin helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...