tirsdag 27. juni 2017

1 feriedagen...

-har eg berre holdt på med å pakka, pakka og pakka....
Eg kom på detta når eg holdt på med flytteklargering av kjøkkenkkroken min...
Dei var småe då dei tre hjelpsomme Bumpana....
-så eg har budd her ganske lenge....
Me har hatt da so smeisande kjekt her Innimellom...
-so da føles jo litt vemodigt at da no er slutt på tio mi her....
 
Bumpane huska nok ikkje at ant't en at besto har budd her. .
-men eg kjem nok aldrig til å gløyma dei kalde årena i "frys ihjel"....
Fingrana har gått tilbake til normalen igjen etterkvart.....
-og da er eg jo heise glad for selfølgelig...
Dei dør kanskje endo ein skjelden gong.når da er gruelig vått og kaldt ute...
-men eg kan'kje huska sist so da må vera ganske lenge sio no....

Eg blei ikkje heilt ferdig idag heller, so får ta meira i måro....
-da er jammen mykje jobb med ein utflytt :-/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...