onsdag 10. februar 2016

Vekt og målinger..

-ble det ikke tid til idag før jobbedagen......
 Det blir heller utsatt til imorgen siden jeg da har fri og bedre tid til sånt...
-kjenner at jeg gruer meg litt til den biten...
Det er liksom veldig lett å bli opphengt i vekt og mål...
-og det blir fort negativt for motivasjonen om lite eller ingenting skjer....
-eller om det ev. skulle bli vekt oppgang....

Jeg har sånn ca. fulgt planen også idag...
-selv om det ikke har blitt nok måltider har de jeg har spist vert skikkelige...
Igår stekte jeg laks, sopp og diverse grønnsaker til middag...
-og det var nok til middag idag også...
Jeg laget også en salat i går kveld siden jeg skulle på "møte med mat"...
-rester av den tok jeg med i lunch boksen idag...

Jeg har de siste to dagene sovet alt for for dårlig....
 -ikke rukket å spise dagsrasjonen av nøtter og mørk sjokolade eller mellom måltider ellers...
-og jeg har fremdeles ikke fått inn noen rutine på grønn te...
Så jeg føler meg altså ikke veldig positiv til morgendagens vekt og mål...
-burde sikkert med fordel utsatt den noen uker til...

Men positivt er det jo at jeg faktisk virker også etter endt arbeidsdag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...