fredag 5. februar 2016

ME-MBF

Også i dag skal KOS prioriteres litt mer en nytte...
-dette var denne ukens planlagte "skrot" mat dag siden jeg skal ut å spise ikveld...
Selv om det liksom er lov å spise hva man vil på denne utvalgte dagen...
-betyr det ikke at jeg vil så mye annerledes en vanlig...
Det ble den vanlige greske yoghurt med litt honning, bær, nøtter og frø...
-og litt "grønn for" til frokost -jeg plusset på en skinke snei for å få litt proteiner også...

Har laget klar en liten reise snacks med 10-15 nøtter og ett par ruter mørk sjokolade...
-og dagens lunch var en halv emmer scone med tunfisk røre + et glass melk....
Den andre halve med guacamole, paprika og skinke + 1/2 eple tar jeg med som matpakke....

Se det :-) 3 nyttige måltid + snacks....-det hjelper å planlegge dagen i forkant...

Gleder meg nå til bytur, god mat og showet "Margot -alt i boks"  
-med klubb damene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...