mandag 8. februar 2016

Jippi & Ju huuu :-)

-endelig er ryggen så pass bra at jeg kan forsøke meg på jobb igjen...
Det er ikke kommet svar på MR undersøkelsen enda...
-men bedre er jeg, -kan nå både gå og røre meg mer uten å få "nummenheten" tilbake hver gang...
-også verkingen etter litt mye bevegelse gir seg av seg selv etter noen timer...

Så jeg er skikkelig spent på om det også holder til aktiviteten på en arbeidsdag...
-og gleder meg til å komme inn i normal gjenge igjen....
Jeg får tilrettelagt og må ta det litt pent og forsiktig i starten...
-ingen tunge løft sier legen..-og være våken for de "røde flaggene"...

En blir jo liksom litt "ute" av å bare sitte hjemme....
-å ikke være i stand til å utføre den minste lille ting uten negative konsekvenser....

Idag skal jeg lage en plan for frokost og nistemat til jobbedagen....
-helst også for middagen imorgen...
Både frokost, lunch og middagen idag består av rester fra igår...
-det er greit å ha noe klart, -men idag ble det i litt mer en jeg ønsket...
Det er jo greit å få planlegge og lage et skikkelig måltid ut fra hva jeg har lyst på også...
-ikke bare spise rester fra gårsdagen som MÅ spises opp....
Lunch: Salat med erter, reker og nøtter (-den var ikke så veldig god
Det blir jo veldig spennende å finne ut om energi nivået mitt har steget noe av "nyttig mat"
-jeg forventer meg liksom ikke super energi etter min første jobbedag på 4 uker akkurat...
-men vil jo håpe jeg ikke blir direkte utmattet av det heller...
Det blir nok et energi løft bare å komme seg i sving igjen, -tenker jeg....
-treffe, -og prate litt med alle hyggelige folk som inngår i en normal arbeidsdag...

JEG GLEDER MEG !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...